Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Wandor Magdalena - Sylwetka

Trzeba szybko reagować na zmiany

Magdalena Wandor – jeden z najlepszych agentów Wezyra, została laureatem konkursu Agent Roku 2016.

 

Marti Travel jest marzeniem, które udało mi się spełnić – tak Magdalena Wandor mówi o swoim biurze, które założyła osiem lat temu w niewielkim, 20-tysięcznym Andrychowie. W 2011 r., po zaledwie dwóch latach działalności, została po raz pierwszy wyróżniona przez Coral Travel Wezyr Holidays za promowanie marki oraz największą sprzedaż, a w 2013 r. znalazła się w gronie dziesięciu najlepszych autoryzowanych agentów tego touroperatora w Polsce. I od tamtej pory nagrody zdobywa rok w rok. – Wezyr zawsze będzie dla nas priorytetowym touroperatorem, bo jako jedyny zaufał nam w stu procentach już na samym początku. Wezyr to my – podsumowuje krótko tę współpracę Magdalena Wandor. W ubiegłym roku Coral Travel Wezyr Holidays zgłosił ją do konkursu Agent Roku „Wiadomości Turystycznych”, doceniając zaangażowanie, wzorową obsługę klienta, świetną znajomość produktu oraz takież wyniki sprzedaży.

Współpraca z innymi touroperatorami również układa się bardzo dobrze. – Od dwóch lat jesteśmy w czołówce najlepszych agentów Grecos Holiday. Mamy też na koncie osiem certyfikatów agenta roku Atlas Tours, touroperatora, który jest z nami od samego początku – dodaje Magdalena Wandor.

Skok na głęboką wodę

Zdaniem właścicielki Marti Travel na sukces składa się wiele czynników: rzetelność i uczciwość, pasja, odpowiednie podejście do klienta, chęć rozwoju i doskonalenia się, a także obecność życzliwych ludzi, na których można liczyć w trudnych chwilach. – Nigdy nie przypuszczałam, że będę mieć własne biuro. Pewnie nie odważyłabym się na to, gdyby nie bliskie mi osoby, które wierzyły we mnie i utwierdzały w przekonaniu, że dam sobie radę. To dzięki nim powstało Marti Travel – mówi Magdalena Wandor.

Niemała w tym zasługa taty, zapalonego i czynnego do dzisiaj turysty, który już w dzieciństwie zaszczepił w niej pasję podróżowania. Założenie własnego biura nie było w przypadku Magdaleny Wandor skokiem na głęboką wodę. Poprzedziły je lata pracy na różnych stanowiskach, m.in. pilota wycieczek i kierownika biura turystycznego, co pozwoliło poznać branżę od podszewki i spojrzeć na nią z różnych perspektyw.

Dostosowujemy ofertę do klienta

Aby utrzymać się na rynku, trzeba reagować na dokonujące się w zawrotnym tempie zmiany i postęp technologiczny, mieć otwarty i chłonny umysł. – Jak każdy agent czy touroperator musimy mierzyć się ze zmiennością i nieprzewidywalnością rynku. Niepewna sytuacja polityczna na świecie zniechęca wielu turystów do wyjazdu, inni z kolei szukają nowych, bezpiecznych kierunków. Naszym zadaniem jest dostosowanie oferty do ich wymagań i potrzeb.

Popularyzujemy na przykład wśród naszych klientów pakiety dynamiczne. Jako jedyny agent w Andrychowie sprzedajemy rejsy wycieczkowe z polskim pilotem. Dzięki wieloletniej współpracy z zaprzyjaźnionym Atlas Tours doskonale znamy ten produkt, a to pomaga nam przekonać do niego klientów. Zwiedzanie świata na pokładach statków wycieczkowych to wspaniała, a w dodatku bardzo wygodna forma wypoczynku, jedna z moich ukochanych – mówi z entuzjazmem Magdalena Wandor.

Liczy się osobowość sprzedawcy

Jej zdaniem entuzjazm, uśmiech, zaangażowanie i szczera, nieudawana pasja są wielkim atutem w kontaktach z klientami i pozwalają wyróżnić się in plus na bardzo konkurencyjnym rynku. – Do obsługi klienta przywiązujemy ogromną wagę, a turyści doceniają nasze starania i wracają do nas. Służymy im pomocą od chwili podpisania umowy aż do dnia ich powrotu. Staramy się jak najczęściej uczestniczyć w szkoleniach i wyjazdach studyjnych, aby móc przekazać im rzetelną wiedzę nie tylko na temat samych hoteli czy wycieczek, ale także kierunków. Zdarza się, że klient przychodzi z określonym pomysłem na wakacje, tzw. gotowcem, a po rozmowie z nami decyduje się na coś zupełnie innego – uśmiecha się Magdalena Wandor.

Liczy się więc charakter i osobowość sprzedawcy, który musi być po trosze psychologiem i mieć dar przekonywania. Czy na takie właśnie cechy zwraca uwagę Magdalena Wandor, dobierając współpracowników? – Nie dobieram współpracowników. Mam Kasię, wspaniałą koleżankę, z którą wspólnie ciągniemy ten wózek od samego początku. Była przy mnie w najtrudniejszych chwilach. Nigdy się na niej nie zawiodłam i wiem, że zawsze mogę na nią liczyć. Marti Travel to nasze biuro, nie moje! – komplementuje swoją współpracownicę Magdalena Wandor.

Zapytana o plany na przyszłość odpowiada: – Chcę mieć tych samych klientów, tę samą Kasię i ten sam uśmiech. Do szczęścia nie potrzebuję niczego więcej. Może poza jednym. Marzę, by kiedyś do naszego zespołu dołączyła moja córka Martyna. Na razie, choć kończy szkołę o profilu turystycznym, nie złapała turystycznego bakcyla. Może kiedyś? Kto wie…

Curriculum vitae

Magdalena Wandor, ur. 22 lipca 1974 r. w Wadowicach. Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowości w Bielsku Białej - kierunek Marketing i Zarządzanie. Członek Polskiej Izby Turystyki. Mężatka, ma 19-letnią córkę Martynę. Hobby: podróże, pływanie, narty, crossfit, fitness.

 

 

 

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter