close
|
|
|
Recesja nie wpłynie na polską turystykę
|
Od kilku miesięcy w mediach głośno jest o kryzysie, który do Polski zawitać ma na dobre w 2013 r. Do tej pory nasz kraj wychodził obronną ręką z pojedynku ze słabnącą gospodarką. Jaki wpływ na turystykę będzie miał kryzys?
więcej...
|
|
Felieton - pisze Wojciech Fedyk
|
Antyfundusz na turystyczne bolączki Samo określenie „fundusz” pochodzi od łac. fundus i oznacza tyle co grunt, podłoże, podstawa, fundament – a czy rzeczywiście polskie fundusze wypełniają treść definicji?
więcej...
|
|
Kraje ASEAN chcą wyrównać poziom
|
Do 2015 r. państwa należące do Stowarzyszenia Krajów Azji Południowo-Wschodniej zamierzają utworzyć Wspólnotę Krajów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN Community – AC). Jednym z celów organizacji będzie wsparcie przemysłu turystycznego.
więcej...
|
|
Uważaj na zmiany w VAT
|
Z początkiem roku wchodzi kilka nowych aktów prawnych związanych z prawem podatkowym. Nie wszystkie zmiany wejdą w życie od razu. Na zapoznanie się z częścią z nich jest czas do 1 kwietnia 2013 r.
więcej...
|
|
Grecos jeszcze bliżej Grecji
|
Grecos Holiday zaprezentował ofertę na sezon lato 2013. Wśród nowości pojawiły się dwie wyspy oraz półwysep Chalkidiki. W ofercie znalazło się też kilka programów objazdowych łączących zwiedzanie z wypoczynkiem.
więcej...
|
|
Nie kupuj sobie lojalności
|
Klient lojalny łatwiej akceptuje podwyżki, jego wybory są powtarzalne, a obsługa tańsza, w dodatku chętniej poleca firmę znajomym. Jednak kupiona lojalność nie będzie opłacalna.
więcej...
|
|
Pojedynczy agent nie podważy umowy
|
Przypadki, w których touroperatorzy narzucili nowe zapisy w umowach agencyjnych, wywołały pytanie, co tak naprawdę agent może zrobić, by podpisać korzystną dla siebie umowę?
więcej...
|
|
Odpowiedzialność za rynek po każdej ze stron
|
I Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży było okazją do spotkania się branży w szerszym gronie. Uczestnicy przybyli z całej Polski, by podjąć dyskusję na ważne dla nich tematy, powalczyć na argumenty i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Okazało się, że problemów jest więcej niż może pomieścić dwugodzinna debata.
więcej...
|
|
Bajkowa strategia POT
|
Polska Organizacja Turystyczna podsumowała rok 2012 i przedstawiła plany na kolejne działania promocyjne. Najważniejszym z nich będzie rozszerzenie kampanii na nowe rynki.
więcej...
|
|
Polska przegrywa w miejskie karty?
|
Większość polskich city cards nie ma jeszcze wyrobionej marki, a ich oferta jest dość skromna – wystarczy rzut oka na rynek, żeby stwierdzić, że w tej materii Polska turystyka jest daleko w tyle za resztą Europy. Jednak twórcy polskich kart twierdzą, że cieszą się one coraz większą popularnością.
więcej...
|
|
|
|
|