Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Recesja nie wpłynie na polską turystykę
Od kilku miesięcy w mediach głośno jest o kryzysie, który do Polski zawitać ma na dobre w 2013 r. Do tej pory nasz kraj wychodził obronną ręką z pojedynku ze słabnącą gospodarką. Jaki wpływ na turystykę będzie miał kryzys? więcej...
Bez szybkiego porozumienia w sprawie gwarancji
Uwag do projektu ministra finansów w sprawie kwot gwarancji ubezpieczeniowych dla touroperatorów było na tyle dużo, że konieczne stały się dalsze konsultacje. więcej...
Felieton - pisze Wojciech Fedyk
Antyfundusz na turystyczne bolączki Samo określenie „fundusz” pochodzi od łac. fundus i oznacza tyle co grunt, podłoże, podstawa, fundament – a czy rzeczywiście polskie fundusze wypełniają treść definicji? więcej...
Kraje ASEAN chcą wyrównać poziom
Do 2015 r. państwa należące do Stowarzyszenia Krajów Azji Południowo-Wschodniej zamierzają utworzyć Wspólnotę Krajów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN Community – AC). Jednym z celów organizacji będzie wsparcie przemysłu turystycznego. więcej...
Uważaj na zmiany w VAT
Z początkiem roku wchodzi kilka nowych aktów prawnych związanych z prawem podatkowym. Nie wszystkie zmiany wejdą w życie od razu. Na zapoznanie się z częścią z nich jest czas do 1 kwietnia 2013 r. więcej...
Nie porzucajmy projektu, który się udał
Moim zdaniem projekt Polish Pass powinien zostać kontynuowany jako produkt narodowy nie tylko na wielkie okazje. O losach portalu „Wiadomości Turystyczne” pisały w numerze 23/2012. więcej... [KOMENTARZE (1)]
Dla hotelarzy przyjazdówka to „zło konieczne”?
Polskie hotele zwracają się w kierunku klientów indywidualnych, którzy coraz rzadziej korzystają z usług biur incomingowych. więcej...
Grecos jeszcze bliżej Grecji
Grecos Holiday zaprezentował ofertę na sezon lato 2013. Wśród nowości pojawiły się dwie wyspy oraz półwysep Chalkidiki. W ofercie znalazło się też kilka programów objazdowych łączących zwiedzanie z wypoczynkiem. więcej...
Thomas Cook chce zarobić na postanowieniach noworocznych
Początek roku dla wielu osób stanowi motywację, by zmienić swoje życie. Rodzajem tradycji stało się obiecywanie sobie wielu rzeczy, z których bardzo niewiele potem realizujemy. Niektórzy obserwując ten trend zauważyli szansę biznesową. więcej...
Pilot nie zawsze odpowiada za narażenie na niebezpieczeństwo
Jeśli dochodzi do odpowiedzialności karnej pilota czy przewodnika, najczęściej zarzuca się im popełnienie przestępstwa narażenia na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia. Warto pamiętać jednak, że za taki czyn w praktyce ukarać nie jest łatwo. więcej...
Nie kupuj sobie lojalności
Klient lojalny łatwiej akceptuje podwyżki, jego wybory są powtarzalne, a obsługa tańsza, w dodatku chętniej poleca firmę znajomym. Jednak kupiona lojalność nie będzie opłacalna. więcej...
Kryzys jak cholesterol – może pomóc lub zaszkodzić
Załamanie gospodarki można wykorzystać jako czas odsiewu solidnych przedsiębiorstw od tych słabych. więcej...
Chargeback – potrzeba zmian w prawie bankowym
Chargeback to stosunkowo nowa procedura reklamacyjna, która w tym roku dała się we znaki wielu agentom. więcej...
Pojedynczy agent nie podważy umowy
Przypadki, w których touroperatorzy narzucili nowe zapisy w umowach agencyjnych, wywołały pytanie, co tak naprawdę agent może zrobić, by podpisać korzystną dla siebie umowę? więcej...
Tradycyjni agenci w Niemczech nadal silni
Struktura niemieckiego rynku podróży zorganizowanych jest zasadniczo podobna do polskiej. Różnice dotyczą głównie wielkości rynku. więcej...
Odpowiedzialność za rynek po każdej ze stron
I Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży było okazją do spotkania się branży w szerszym gronie. Uczestnicy przybyli z całej Polski, by podjąć dyskusję na ważne dla nich tematy, powalczyć na argumenty i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Okazało się, że problemów jest więcej niż może pomieścić dwugodzinna debata. więcej...
Bajkowa strategia POT
Polska Organizacja Turystyczna podsumowała rok 2012 i przedstawiła plany na kolejne działania promocyjne. Najważniejszym z nich będzie rozszerzenie kampanii na nowe rynki. więcej...
Całe Drezno rezerwuje w jednym miejscu
Drezdeńskie biura podróży zawiązały stowarzyszenie, którego celem jest pokazanie szerokiej publiczności, że stacjonarne biura podróży są prawdziwymi ekspertami turystycznymi. więcej...
Lotniczy podatek zjada brytyjskie zyski, które wypracować miały igrzyska
Międzynarodowe targi WTM stały się okazją do rewizji brytyjskich problemów lotniczych. więcej...
Polska przegrywa w miejskie karty?
Większość polskich city cards nie ma jeszcze wyrobionej marki, a ich oferta jest dość skromna – wystarczy rzut oka na rynek, żeby stwierdzić, że w tej materii Polska turystyka jest daleko w tyle za resztą Europy. Jednak twórcy polskich kart twierdzą, że cieszą się one coraz większą popularnością. więcej...

< 1   ...   365 366 367 368 369 371 372 373 374 375   ...   401 >
 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter