Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Reczek Jarosław - kadry
Jarosław Reczek stawia na markowe produkty turystyczne
Potrzeba spakietowanej oferty pobytowej
Nowy prezes PROT opisuje, jakimi narzędziami ożywi podkarpacką turystykę. Zdradza również, które obszary potrzebują pomocy, a które należą do najmocniejszych stron Podkarpacia.
Jarosław Reczek został nowym prezesem Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – Wraz z powołanym niedawno dyrektorem Podkarpackiej ROT, Cezarym Molskim, chcemy wspólnie zbudować efektywny system współpracy z branżą turystyczną – zapowiada Jarosław Reczek. – Na ukończeniu jest już pierwszy offerbook regionu, ale to dopiero początek. W ciągu najbliższego roku powinna powstać wielofunkcyjna platforma zarządzania turystyką w regionie. Podejmujemy współpracę z regionami ościennymi, szczególnie z lubelskim, z którym mamy przed sobą ważne zadanie, jakim będzie wykreowanie marki turystycznej Roztocza – dodaje nowy prezes. Przyznaje, że najważniejsze zadania, jakie teraz przed nim stoją, to stworzenie markowych produktów turystycznych. – Oferta regionu koncentruje się wokół kilku marek, przede wszystkim Bieszczadów i Łańcuta, które oczywiście wymagają ciągłego wsparcia i pracy nad nimi. Jednakże region ma znacznie więcej do zaoferowania, w dziedzinie turystyki aktywnej, kulturowej, ale także leisure – mamy na przykład trochę bardzo dobrych ośrodków spa & wellness, które czekają na najbardziej wymagających klientów – tłumaczy Jarosław Reczek. Urodzony 25 marca 1969 r. w Rzeszowie Reczek jest absolwentem filologii niemieckiej w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Rzeszowie. W kwietniu 2011 r. został dyrektorem departamentu promocji i turystyki w podkarpackim UM. KP
 

powrót

 
.

»



Newsletter

»

Zamów newsletter