Reczek Jarosław - kadry
Jarosław Reczek stawia na markowe produkty turystyczne
Potrzeba spakietowanej oferty pobytowej
Nowy prezes PROT opisuje, jakimi narzędziami ożywi podkarpacką turystykę. Zdradza również, które obszary potrzebują pomocy, a które należą do najmocniejszych stron Podkarpacia.
Jarosław Reczek został nowym prezesem Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. – Wraz z powołanym niedawno dyrektorem Podkarpackiej ROT, Cezarym Molskim, chcemy wspólnie zbudować efektywny system współpracy z branżą turystyczną – zapowiada Jarosław Reczek. – Na ukończeniu jest już pierwszy offerbook regionu, ale to dopiero początek. W ciągu najbliższego roku powinna powstać wielofunkcyjna platforma zarządzania turystyką w regionie. Podejmujemy współpracę z regionami ościennymi, szczególnie z lubelskim, z którym mamy przed sobą ważne zadanie, jakim będzie wykreowanie marki turystycznej Roztocza – dodaje nowy prezes. Przyznaje, że najważniejsze zadania, jakie teraz przed nim stoją, to stworzenie markowych produktów turystycznych. – Oferta regionu koncentruje się wokół kilku marek, przede wszystkim Bieszczadów i Łańcuta, które oczywiście wymagają ciągłego wsparcia i pracy nad nimi. Jednakże region ma znacznie więcej do zaoferowania, w dziedzinie turystyki aktywnej, kulturowej, ale także leisure – mamy na przykład trochę bardzo dobrych ośrodków spa & wellness, które czekają na najbardziej wymagających klientów – tłumaczy Jarosław Reczek. Urodzony 25 marca 1969 r. w Rzeszowie Reczek jest absolwentem filologii niemieckiej w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Rzeszowie. W kwietniu 2011 r. został dyrektorem departamentu promocji i turystyki w podkarpackim UM. KP
powrót