Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Powstaje nowy portal dla pracowników turystyki

PEP.travel to nowy portal dedykowany dla pracowników branży turystycznej, który ma im pomóc w lepszym poznaniu produktu turystycznego i wymianie informacji. Na stronie można znaleźć specjalne zniżki i taryfy, oferowane przez dostawców usług: linie lotnicze, hotele i biura podróży.

PEP to skrót od angielskiego Product Experience Program, który oznacza poznanie produktu na własnej skórze, poprzez osobiste doświadczenie. – PEP jest najbardziej znany w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, w innych krajach to pojęcie nie jest jeszcze rozpowszechnione – wyjaśnia Mateusz Skibiński, założyciel portalu PEP.trarvel. Program jest przeznaczony przede wszystkim dla pracowników biur podróży, którzy chcą lepiej poznać sprzedawane produkty i skuteczniej reprezentować dostawców usług turystycznych. Jednak korzystać mogą z niego wszyscy pracownicy turystyki: piloci, przewodnicy czy hotelarze. Realizacji programu mają służyć tzw. taryfy PEP. Są to zniżki i ulgi na oferowane przez dostawców usługi, które stanowią nie tylko zachętę do poznania produktu, ale także formę nagrody dla ludzi z branży, kontrahentów i zachęty do współpracy dla potencjalnych partnerów. – Właśnie na PEP.travel są zamieszczane promocje, zniżki i oferty B2B dla branży turystycznej, a także oferty wyjazdów, tzw. fam trips i inne ciekawe informacje z branży, i dla branży turystycznej – relacjonuje Skibiński, który podkreśla aspekt edukacyjny działalności portalu. – Podczas pobytu w hotelu poznaje się dyrektora lub osoby z sales teamu, które oprowadzają po obiekcie, byśmy wiedzieli, co sprzedajemy – mówi. Ponadto na stronie będą zamieszczane oferty szkoleń, np. kursów online dotyczących zarówno produktów, jak i destynacji. By móc korzystać z taryf zamieszczanych na stronie, należy zostać członkiem PEP Travel Circle. – Członkostwo nic nie kosztuje – zapewnia Skibiński. Z obecności w PEP Travel Circle korzystają także oferenci. – Hotele lub linie lotnicze dając zniżkę, wygrywają na zaufaniu pracowników z biur podróży, a dana marka staje się bardziej rozpoznawana i chętniej proponowana klientom. Inne firmy, np. producent walizek też byłyby dobrym partnerem, ponieważ zyskują nowych klientów – mówi.
Strona pod adresem PEP.travel jest już dostępna w języku angielskim, tak by ułatwić komunikację międzynarodową. Jednak polska edycja jest w trakcie przygotowań. Wśród oferentów są już znane sieci hotelowe, jak Accor oraz linie lotnicze np. SAS Airlines. Portal jest w trakcie rozbudowy, wkrótce mają zostać udostępnione dodatkowe udogodnienia. AO 


2013-05-22 16:22:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter