W turystyce trzeba mieć pomysł na sprzedaż w sieci
Agenci powinni opracować strategię swoich działań w sieci, by lepiej i szybciej pozyskiwać klientów. Bo dziś praktycznie każde stacjonarne biuro podróży jest obecne w wirtualnym świecie, czy to przez swoją stronę internetową, czy też aktywność na portalach społecznościowych.
Właściwie wszystkie badania marketingowe pokazują to samo – turystyka i internet są nierozerwalne. Powoływanie się na statystyki pokazujące, że klienci chcą rezerwować wycieczki w stacjonarnych biurach podróży, nie zwalnia nikogo z odpowiedzialności przygotowania firmy do zaistnienia w wirtualnej rzeczywistości. Trzeba bowiem pamiętać, że nawet jeśli klient ostatecznie kupi wycieczkę w tradycyjnym salonie sprzedaży, to zanim dokona rezerwacji, zgromadzi informacje niezbędne do podjęcia decyzji właśnie w sieci. (...) EG
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 13(1-15 lipca 2014)
2014-07-02 16:23:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»