Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

W turystyce trzeba mieć pomysł na sprzedaż w sieci

Agenci powinni opracować strategię swoich działań w sieci, by lepiej i szybciej pozyskiwać klientów. Bo dziś praktycznie każde stacjonarne biuro podróży jest obecne w wirtualnym świecie, czy to przez swoją stronę internetową, czy też aktywność na portalach społecznościowych.

Właściwie wszystkie badania marketingowe pokazują to samo – turystyka i internet są nierozerwalne. Powoływanie się na statystyki pokazujące, że klienci chcą rezerwować wycieczki w stacjonarnych biurach podróży, nie zwalnia nikogo z odpowiedzialności przygotowania firmy do zaistnienia w wirtualnej rzeczywistości. Trzeba bowiem pamiętać, że nawet jeśli klient ostatecznie kupi wycieczkę w tradycyjnym salonie sprzedaży, to zanim dokona rezerwacji, zgromadzi informacje niezbędne do podjęcia decyzji właśnie w sieci. (...) EG

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 13(1-15 lipca 2014)

2014-07-02 16:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter