Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Cox & Kings stworzył portal wspomagający agentów

W dobie dyskusji na temat danych osobowych turystów i prawa do ich wykorzystania przez touroperatorów, Cox & Kings, jeden z najstarszych touroperatorów świata, pokazuje, że udana współpraca z agentami jest możliwa.

Cox & Kings to touroperator, który powstał w 1758 roku na subkontynencie indyjskim, obsługiwał głównie klientów podróżujących z Wielkiej Brytanii do Indii, Afryki i innych destynacji. Jeszcze kilka lat temu firma nie planowała ekspansji na takie rynki jak Stany Zjednoczone, jednak zmiany wewnętrzne sprawiły, że ostatecznie marka pojawiła się także w USA.

Zarządzającym lokalnym oddziałem został Scott Wiseman, były prezes A&K, menedżer z wieloletnim doświadczeniem, który nadal dostrzega w agentach duży potencjał sprzedażowy. To właśnie dla nich touroperator stworzył serwis, który ma ułatwiać promowanie luksusowych ofert znajdujących się w programie Cox & Kings.

Nowy serwis zawiera takie funkcje jak tworzenie dowolnych tras podróży dla klientów i promowanie ich poprzez dodawanie danych kontaktowych biura podróży. Cały proces budowania oferty odbywa się w bezpiecznym środowisku, w którym touroperator nie ma dostępu do adresu mailowego turystów. Organizator udostępnia na potrzeby agencyjne bogate portfolio zdjęć, jakie sprzedawcy mogą wykorzystywać, tworząc spersonalizowane propozycje wyjazdów. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw narzędzi zawierający materiały sprzedażowe, które biura agencyjne mogą zindywidualizować poprzez nałożenie własnych logotypów i innych elementów marki. Dotyczy to takich dokumentów jak wzory maili czy newslettery. Agenci mogą także wysyłać klientom katalogi ze strony touroperatora, opatrując je własnymi komentarzami.

Dodatkowymi narzędziami udostępnionymi przez organizatora jest zestaw porad, jak przekonać klienta, dlaczego powinien podróżować z Cox & Kings, lista najczęściej zadawanych pytań, prezentacje destynacji oraz możliwość skontaktowania się ze specjalistą od danego kierunku, by pogłębić swoją wiedzę i zwiększyć w ten sposób szanse na sprzedaż wycieczki. Portal daje także możliwość, i to zarówno agentom, jak i klientom, przeszukiwania oferty według dowolnie wybranych kryteriów. Te ostatnie odnoszą się nie tylko do destynacji, ale także do typów podróży i obejmują m.in. propozycje dla rodzin z dziećmi, aktywnych turystów czy miłośników wyjazdów kulinarnych.

Ponadto wybrane wycieczki mogą być zestawiane do porównania, co ma ułatwić podjęcie decyzji o wyjeździe. Jednym kliknięciem można też wysłać ofertę innym za pośrednictwem e-maila, konta na Facebooku, Twitterze, Google+ czy YouTube.

Marzena German

2015-05-28 11:13:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter