Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Branża powinna zadbać o lepszą komunikację z mediami

Choć turystyka jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce, jej wizerunek w mediach zdaje się temu przeczyć. Jak to naprawić? Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN i gość IV Forum Agentów zastanawia się, jak poprawić komunikację między mediami a branżą, która w telewizji i prasie pojawia się głównie przy okazji upadków biur podróży lub zdarzeń, w których poszkodowani są turyści.


Według Łukasza Kijka, dziennikarza tvn24 Biznes i świat, niezbędne jest zacieśnienie współpracy między mediami a turystyką. Tylko tak można doprowadzić do zmiany wizerunku i wzrostu zaufania klientów. – Na temat każdej branży krążą jakieś stereotypy. Tego nie unikniemy. Ale można z nimi walczyć – pokazujcie dobre strony turystyki. Zakomunikujcie, że kojarzy się również z pozytywnymi przeżyciami i emocjami – uważa Kijek.

Przedstawiciele branży powinni częściej pojawiać się w opiniotwórczych mediach i informować o specyfice turystyki i mechanizmów nią rządzących. Ich obecność jest szczególnie ważna w sytuacjach kryzysowych (upadek biura podróży, wypadek autokaru, odwołanie samolotu). - Nie ma się co obrażać, że takie tematy są poruszane tylko informować, wyjaśniać co się stało. Tym sposobem do opinii publicznej dotrze przekaz, że turyści nie są pozostawieni sami sobie, że mają w branży turystycznej oparcie – radzi dziennikarz.

Potwierdza to Jarosław Kuźniar: - Im więcej wiedzy, porozumienia, rozmowy, tym mniej jest błędów, nieporozumień, emocji, już nie tylko po stronie klienta, ale i biura podróży.

2015-12-14 15:22:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter