Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA
Lot po zyski 


Jak wykorzystać możliwości systemów GDS? 
Każdego dnia w przestrzeni powietrznej odbywa się kilkanaście tysięcy lotów.
Oznacza to, że pytanie, jakie powinno postawić sobie nowoczesne 
biuro podróży nie brzmi już „czy” być aktywnym w systemach GDS, ale „jak” maksymalizować zyski z obecności w takich systemach czy na innych platformach rezerwacyjnych.


Odpowiedź jest prosta: sprzedawać ubezpieczenia podróżne. Jako ubezpieczyciel, który udostępnia swoją ofertę tak w systemach GDS (np. Amadeus), jak i innych systemach rezerwacyjnych (np. euroTICKET) wiemy, że w ten sposób gwarantujemy biurom podróży swego rodzaju przewagę rynkową. Mając możliwość wystawienia ubezpieczenia podróżnego od razu w ramach GDS czy innego systemu rezerwacyjnego biura podróży zyskują nie tylko finansowo, ale także wizerunkowo. Na jakie korzyści mogą liczyć?

Ułatwiona sprzedaż i wysokie dochody

Biuro podróży, wystawiając polisę od razu z biletem podróżnym przede wszystkim oszczędza czas. Proces wystawienia ubezpieczenia podróżnego skraca się do niecałej minuty – wszystko można zorganizować w ramach jednego systemu, zamiast przechodzić do kilku innych i ponownie przepisywać dane klienta razem ze szczegółami jego podróży. Co więcej,sprzedaż ubezpieczeń podróżnych to dla biura podróży dodatkowe źródło dochodu. Marże są stosunkowo wysokie, a przy tak uproszczonym procesie jak sprzedaż z wykorzystaniem GDS czy systemów rezerwacyjnych można je osiągnąć przy naprawdę niewielkim wysiłku.Ułatwiony jest nie tylko proces wystawienia polisy, ale także jej sprzedaż. Ważne, aby oferta była dla klienta czytelna – decyzja o wykupieniu odpowiedniego wariantu ubezpieczenia nie może wymagać kilku godzin analizy. Mając to na uwadze w Colonnade ograniczyliśmy warianty polisy ze spotykanych jeszcze na rynku kilkudziesięciu do czterech. To zdecydowanie ułatwia klientowi proces decyzyjny, a co za tym idzie sprzedaż i obsługę takiej oferty.

Dbałość o wizerunek i zadowolony klient

Oferując swoim klientom ubezpieczenie podróżne od razu przy wystawieniu biletu lotniczego, biuro podróży ma zdecydowanie większą szansę, że taka oferta spotka się z pozytywnym odbiorem. Warto wspomnieć, że w takiej sytuacji biuro nie tylko zyskuje w perspektywie krótkoterminowej, czyli zwiększa swoje dochody, ale także w wymiarze długoterminowym. Buduje swój wizerunek jako biura, które nie tylko chce sprzedać wycieczkę, ale dba o swojego klienta i jego bezpieczeństwo. Przy tym ważne, aby sprzedawane ubezpieczenie rzeczywiście gwarantowało bezpieczeństwo. Ma to szczególne znaczenie przy wyjazdach do krajów, w których koszty leczenie są stosunkowo wysokie, np. do Stanów Zjednoczonych czy Kanady. Z tego względu, w Colonnade oferujemy sumy ubezpieczenia kosztów leczenia na poziomie nawet 500 tys. euro – przy takich wartościach klient jest bezpieczny nawet, jeśli będzie wymagana poważna operacja, czy transport z powrotem do kraju. Przy tym, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom różnych klientów i przede wszystkim – różnych podróży – zakres sumy ubezpieczenia rozpoczyna się już od 50 tys. euro. Mając do dyspozycji ofertę z tak szerokim zakresem (50–500 tys. euro), biuro podróży jest w stanie odpowiedzieć na potrzeby każdego klienta. Przy tym, poczucie bezpieczeństwa może budować na różnych poziomach – nie tylko proponując odpowiednie, gwarantujące pokrycie kosztów leczenia w danym kraju sumy ubezpieczenia, ale także dodatkowe opcje, jak np. pokrycie kosztów rezygnacji z biletów lotniczych.

Anna Wieconkowska

Head of Travel Insurance w Colonnade Insurance S.A


 

2019-05-27 14:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»



» Alicja Redlich-Michalska z Kielc, właścicielka Biura Podróży Abex »więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter