Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna na czas kwarantanny proponuje turystom wirtualne zwiedzanie atrakcji Podkarpacia, a dla branży turystycznej uruchomiła nowy profil na Facebooku.
W czasie kwarantanny, kiedy podróżowanie jest niemożliwe, Podkarpacka ROT skupia się na wzmacnianiu wśród internautów wizerunku regionu jako miejsca atrakcyjnego turystycznie. To dlatego stworzyła akcję Podkarpacka Traveltanna, w ramach której na profilach Fb @podkarpackie.travel oraz grupach #kulturawkwarantannie i #turystykawkwarantannie udostępnia transmisje online umożliwiające zapoznanie się z potencjałem turystycznym regionu. W ramach pierwszych transmisji wizytowano Beskidzką Szkołę Rzemiosła, odwiedzono też cerkiew w Radrużu wpisaną na listę światowego dziedzictwa UNESCO.
PRO zadbał też o przedsiębiorców turystycznych którzy w tym szczególnym czasie potrzebują dużego wsparcia merytorycznego. Organizacja stworzyła dla nich profil na Fb: @prot.podkarpackie.travel. Tym sposobem w jednym miejscu znajdą informacje na temat tarczy antykryzysowej w kontekście branży turystycznej, działań World Tourism Organization (UNWTO) akcji #WybierzVoucher, także wsparcia udzielanego przez Województwo Podkarpacki branży turystycznej i okołoturystycznej. MO