Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA POLSKI PO KRYZYSIE

Budżet POT na promocję turystyki krajowej w tym roku 10-razy większy

W tym roku Polska Organizacja Turystyczna
będzie dysponować 10-krotnie większym budżetem na promocję turystyki krajowej niż przed rokiem. Pieniądze będą pochodzić z przesunięcia środków finansowych z ZOPOT-ów. W czasie spotkania POT z Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych padły pomysły promowania wyjazdów w stylu slow, które obejmują turystykę zdrowotną, przyrodniczą, na obszarach wiejskich i rodzinną.

Poza koniecznością opracowania wiarygodnych scenariuszy rozwoju, dobrze byłoby pomyśleć o programach dotacyjnych dla szkół, które można by wdrożyć jesienią. Branża musi być gotowa nie tylko na wycieczki szkolne, ale też na rozwój turystyki rowerowej – te segmenty warto promować w mediach społecznościowych. Żeby rozruszać wyjazdy dzieci i młodzieży, konieczne jest dotarcie przez kampanię promocyjną do nauczycieli i wprowadzenie do programu nauczania zwiedzanie atrakcji turystycznych. MG

2020-04-20 10:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter