PROMOCJA POLSKI PO KRYZYSIE
Budżet POT na promocję turystyki krajowej w tym roku 10-razy większy
W tym roku Polska Organizacja Turystyczna
będzie dysponować 10-krotnie większym budżetem na promocję turystyki krajowej niż przed rokiem. Pieniądze będą pochodzić z przesunięcia środków finansowych z ZOPOT-ów. W czasie spotkania POT z Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych padły pomysły promowania wyjazdów w stylu slow, które obejmują turystykę zdrowotną, przyrodniczą, na obszarach wiejskich i rodzinną.
Poza koniecznością opracowania wiarygodnych scenariuszy rozwoju, dobrze byłoby pomyśleć o programach dotacyjnych dla szkół, które można by wdrożyć jesienią. Branża musi być gotowa nie tylko na wycieczki szkolne, ale też na rozwój turystyki rowerowej – te segmenty warto promować w mediach społecznościowych. Żeby rozruszać wyjazdy dzieci i młodzieży, konieczne jest dotarcie przez kampanię promocyjną do nauczycieli i wprowadzenie do programu nauczania zwiedzanie atrakcji turystycznych. MG
2020-04-20 10:57:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»