WYDAWNICTWA
Wspólne wydanictwo Polskiej Organizacji Turystycznej i Forum Informacji Turystycznej
Podręcznik obsługi klienta centrów i punktów IT w wersji elektronicznej można pobrać ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej.
Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Forum Informacji Turystycznej wydały "Podręcznik obsługi klienta-turysty w centrach i punktach informacji turystycznej". W 50-stronnicowej publikacji znalazły się m.in. zarys historii informacji turystycznej w kraju, opisy systemu IT w Polsce i wybranych krajach europejskich, wreszcie szczegółowy instruktaż dotyczący obsługi turystów w punkcie IT, w tym wytyczne odnośnie do organizacji pracy punktu, umiejętności, wykształcenia i wiedzy pracowników, etapów obsługi bezpośredniej, telefonicznej, mailowej i za pośrednictwem mediów społecznościowych, także wskazówki dotyczące obsługi turysty niepełnosprawnego i seniora.
Publikację można zadarmo pobrać ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej. MO
2020-04-23 11:37:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»