Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WYDAWNICTWA
Wspólne wydanictwo Polskiej Organizacji Turystycznej i Forum Informacji Turystycznej

Podręcznik obsługi klienta centrów i punktów IT w wersji elektronicznej można pobrać ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej.

Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Forum Informacji Turystycznej wydały "Podręcznik obsługi klienta-turysty w centrach i punktach informacji turystycznej". W 50-stronnicowej publikacji znalazły się m.in. zarys historii informacji turystycznej w kraju, opisy systemu IT w Polsce i wybranych krajach europejskich, wreszcie szczegółowy instruktaż dotyczący obsługi turystów w punkcie IT, w tym wytyczne odnośnie do organizacji pracy punktu, umiejętności, wykształcenia i wiedzy pracowników, etapów obsługi bezpośredniej, telefonicznej, mailowej i za pośrednictwem mediów społecznościowych, także wskazówki dotyczące obsługi turysty niepełnosprawnego i seniora.

Publikację można zadarmo pobrać ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej. MO

2020-04-23 11:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter