TOUROPERATORZY
Ecco Holiday z „Diamentem Forbesa”
Od lat główną osią strategii Ecco Holiday jest dywersyfikacja, co w czasach takich jak te, sprawdza się. Mimo pandemii grupa kapitałowa, do której należy biuro, zarabia, dzięki czemu nie musi obawiać się o przyszłość – w ten sposób prezes Karolina Warzybok komentuje przyznanie Ecco Holiday tytułu „Diament Forbesa” przez ten miesięcznik.
Prezes Warzybok podkreśla, że turystyka jest podstawowym obszarem działania biura, ale firma nie inwestuje w nią głębiej, np. w hotele czy spółki obsługujące turystów w odwiedzanych miejscach. Grupa porusza się natomiast po rynkach finansowych, bo w tych obszarach posiada największą wiedzę i doświadczenie.
"Diamenty Forbesa" to doroczny ranking przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość. Pod uwagę brane są wyniki finansowe za lata 2015 – 2019, wartość majątku, historia i wiarygodność płatnicza, brak negatywnych zdarzeń prawnych, dodatni wynik finansowy i wartość kapitałów własnych. MG
2020-11-04 14:14:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»