Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


AGENCI TURYSTYCZNI

Nowość w Wakacje.pl – panel klienta

Wakacje.pl wprowadziły panel klienta, w którym zapisane będą wszystkie informacje dotyczące bieżących i wcześniejszych rezerwacji. To sposób na rozładowanie kolejek na infolinii.

Jak informuje Krzysztof Bobiński, brand manager w Wakacje.pl, na stronie internetowej biura pojawiła się nowa funkcjonalność – panel klienta. Osoby, które założą sobie konto, będą miały dostęp do wszystkich informacji dotyczących rezerwacji. Zapisane tam będą dokumenty podróży, szczegóły samej wycieczki, będzie można sprawdzić harmonogram wpłat, a także podejrzeć usługi dodatkowe, które zostały dokupione do wyjazdu (na przykład parking przy lotnisku, czy pośrednictwo wizowe).

Podobne rozwiązania od dawna stosują touroperatorzy, bo to nie tylko sposób na odciążenie konsultantów – dzięki temu turyści nie muszą w każdej sprawie dzwonić na infolinię, ale też na przywiązanie klientów.

Bobiński zapowiada również, że Wakacje.pl jeszcze mocniej będą rozwijać sprzedaż online – chodzi o rozwiązanie, które pozwala w pełni zarezerwować wyjazd bez konieczności rozmowy z konsultantem. MG

2021-02-04 15:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter