Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY
Itaka ogłasza plany: Wracamy do normalności


Kampania reklamowa, nowości produktowe, zniżki przy wczesnej rezerwacji, program motywacyjny dla agentów, a nawet plany sprzedażowe dla całej sieci dystrybucji – Itaka wraca do tego, co potrafi najlepiej – czyli do organizacji i sprzedaży wyjazdów turystycznych.

Piotr Henicz, wiceprezes Itaki, zaprezentował plany na kolejny sezon letni. Spotkanie dla agentów odbyło się w formie wirtualnej i było poświęcone planom operacyjnym na ten rok oraz nowościom produktowym.

Biuro zmodyfikowało nieco swój slogan reklamowy, który dziś brzmi „Itaki świat nadal jest piękny”. Z tej okazji pojawił się nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w internecie, między innymi w mediach społecznościowych. - Zależało nam, żeby pokazać wszystkim, że covid-19 niewiele zmienił w naszych marzeniach, i że to od nas zależy, jak będziemy spędzać nasz czas – mówi Piotr Henicz, dodając, że dziś ludzie co prawda wypoczywają w innych warunkach niż dotychczas, ale czerpią z tego taką samą przyjemność.

By zachęcić do rezerwacji, Itaka przygotowała promocję „Elastyczny pakiet 21”, która potrwa do końca marca. Klienci, którzy zarezerwują w tym czasie wyjazd, do 21 dni przed jego rozpoczęciem, będą mogli dokonać wielokrotnie zmiany w zakresie terminu, kierunku, czy liczby osób, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. Co ważne, nie będą musieli ograniczać się do cen z dnia rezerwacji, ale z dnia, kiedy dokonają modyfikacji w zamówieniu. Kolejne korzyści to dopłata do całości imprezy na 21 dni przed wyjazdem, w przypadku rezygnacji do 21 dni przed rozpoczęciem imprezy Itaka potrąci 10 proc. ceny, a nie tak jak było to wcześniej 30 proc. Zachętą mają być też szczególne warunki ubezpieczenia – już przy wersji podstawowej polisy klient zabezpieczony jest na wypadek zachorowania na covid-19. Do tej pory, by mieć taką ochronę, trzeba było zdecydować się na wyższy pakiet. Prezes podkreśla też, że mimo zmian kursów walut, paliwa lotniczego i ogólnie trudnej sytuacji, udało się wynegocjować atrakcyjne ceny.

Tegoroczna oferta Itaki to ponad 60 kierunków czarterowych, ponad 1200 hoteli, wiele ofert zbudowanych w oparciu o przeloty rejsowe, zarówno LOT-em, jak i tanimi liniami lotniczymi. To także mocno rozbudowany dojazd własny, a także program Fly and Drive, który obejmuje przelot, wynajem samochodu, rezerwację noclegów i plan wycieczki, który klient może jednak dowolnie modyfikować.

W tym roku rozwijana będzie też oferta wypoczynku w Polsce, biuro nawiązało ścisłą współpracę z Energylandią – jej animatorzy zostaną przeszkoleni przez tamtejszych specjalistów do pracy w Klubach Przyjaciół Itaki. Nowością będzie natomiast Itakarma, czyli program skierowany do osób dorosłych. MG

2021-02-26 15:16:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter