Aviareps specjalizująca się w komunikacji i marketingu turystycznym wprowadza na rynek aplikację SwayFluence, która ma pomóc destynacjom w nawiązywaniu współpracy z influencerami.
Influencer marketing odgrywa coraz bardziej istotną rolę w promocji miast i regionów. Problem w tym, że choć dziś wiele destynacji dysponuje dedykowanymi środkami na tego typu działania, brak im profesjonalnej wiedzy o tym jak zarządzać kampaniami z udziałem internetowych twórców czy dobrać właściwego influenera.
Aplikacja SwayFluence ma wyjść naprzeciw tym problemom. Wystarczy, że destynacja chcąca przeprowadzić kampanię promocyjną z udziałem influencera wypełni specjalny formularz w aplikacji. Zespół ekspertów, bazując na pozyskanych informacjach, wyszuka w swojej bazie influencerów, którzy będą najlepiej pasowali do profilu kampanii, w tym budżetu jakim dysponuje destynacja. W bazie znajdują się influencerzy z całego świata - zarówno uznani internetowi twórcy, mający spore zasięgi, jak i ci, którzy dopiero budują swoją popularność.
Warto dodać, że aplikacja wesprze również samych internetowych twórców, umożliwiając im dostęp do sprawdzonych kontrahentów. MO.