DESTYNACJE
Niemiecka Centrala Turystyki zachęca do odwiedzania Niemiec
Polepszająca się sytuacja epidemiczna na świecie sprzyja planowaniu podróży. Niemiecka Centrala Turystyki chcąc zainspirować turystów do odwiedzenia Niemiec w sezonie letnim przygotowała trzy kampanie tematyczne.
Pierwsza z kampanii, German.Local.Culture, odpowiada na rosnące zainteresowanie odwiedzających autentycznością i tradycjami, dając wgląd w niemieckie zwyczaje. Potencjalni urlopowicze na specjalnie opracowanej stronie, mogą znaleźć informacje dotyczące podróży w czterech różnych obszarach tematycznych: rękodzieło, smak, atmosfera i zieleń.
Kampania Feel Good ma wzmocnić wizerunek Niemiec jako celu podróży ukierunkowanego na zrównoważony rozwój. W ramach kampanii na dedykowanej stronie zostaną zaprezentowane certyfikowane oferty wypoczynku opracowane przez DZT we współpracy z regionalnymi organizacjami marketingowymi i zewnętrznymi ekspertami ds. zrównoważonego rozwoju.
Trzecia kampania - German.Spa.Tradition – ma promować kraj jako destynację zdrowotną o wysokich standardach jakości i długiej tradycji.
Realizacja drugiej i trzeciej kampanii planowana jest na czerwiec i lipiec. MO, foto DZT
2021-05-19 14:43:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»