Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BIURA PODRÓŻY

TUI tworzy spersonalizowane wycieczki objazdowe



Grupa TUI we współpracy ze szwajcarską firmą technologiczną Nezasa tworzy nową platformę cyfrową poświęconą wycieczkom objazdowym. To kolejny krok w strategii koncernu przechodzenia na przedsiębiorstwo cyfrowe.

Z wyliczeń TUI wynika, że rocznie wartość rynku wycieczek objazdowych na świecie wynosi 96 mld euro. Na razie jest on mocno rozproszony, a sprzedaż odbywa się głównie w kanale stacjonarnym. Nowa platforma TUI ma to zmienić. Klienci, ale też partnerzy ze wszystkich rynków źródłowych koncernu, a zatem i w Polsce, będą mogli samodzielnie budować wyjazdy według własnych potrzeb korzystając z usług dostępnych na nowej stronie. Platforma ma wykorzystywać technologie i infrastrukturę należące do TUI.

Wcześniej TUI postawił na rozwój segmentu usług w odwiedzanych miejscach – w tym celu kupił włoską firmę Musement, która w jednym miejscu zbiera oferty od różnych usługodawców. Za pośrednictwem TUI Musement klienci mogą rezerwować wycieczki fakultatywne, bilety wstępu i inne atrakcje w miastach i kurortach wakacyjnych. Oferty są też dostępne w Niemczech w kanale agencyjnym. MG

2021-06-07 09:03:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter