PROMOCJA TURYSTYCZNA
Kielce pracują nad strategią promocji
W czerwcu rozpoczęto prace nad stworzeniem strategii promocji Kielc na najbliższe lata. Pierwszym krokiem ku realizacji tego zamierzenia było podpisanie przez prezydenta miasta, Bogdana Wentę, umowy z wykonawcami strategii, dotyczącej zaprojektowania tego dokumentu.
Głównym założeniem strategii promocji Miasta Kielce 2030+ ma być opracowanie marki metropolii i określenie sposobów jej promocji. - Kielce powinny być rozpoznawalne na arenie krajowej i międzynarodowej w kontekście swoich niepowtarzalnych walorów przyrodniczych oraz atrakcji turystycznych. Chcemy, by były postrzegane jako miasto, w którym warto zamieszkać, studiować czy rozwijać swój biznes – mówił w czasie uroczystego podpisania umowy prezydent Bogdan Wenta, cytowany przez portal emkielce.pl. Za opracowanie strategii odpowiedzialne jest konsorcjum firm Cpoint i Radosław Kubaś - Doradztwo Gospodarcze, które stworzą ją wspólnie z mieszkańcami miasta. Na efekty prac konsorcjum trzeba poczekać do końca roku, wtedy powinny się zakończyć prace nad dokumentem. MO, foto Portalsamorzadowy.pl
2021-07-12 13:18:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»