Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


MATERIAŁ PARTNERA
Lufthansa City Center w Polsce korzysta z oferty hoteli Amadeus Value Hotels

 

Amadeus i Lufthansa City Center w Polsce rozszerzyły swoją wieloletnią współpracę, podpisując umowę w zakresie sprzedaży Amadeus Value Hotels, dzięki której klienci Lufthansa City Center będą mieli dostęp do najlepszych stawek dla prawie 500.000 hoteli na całym świecie.
 

eTravel, największe z biur w sieci, jako pierwsze zintegrowało Amadeus Value Hotels ze swoim narzędziem do samodzielnej rezerwacji dla klientów korporacyjnych za pośrednictwem Amadeus Web Services. Pozostałe centra LCC w Polsce będą miały dostęp do kontentu Value Hotels bezpośrednio poprzez Amadeus Selling Platform Connect.

Amadeus Value Hotels oferuje model przedpłaty, w którym voucher hotelowy jest wystawiany natychmiast po dokonaniu rezerwacji. Nowa oferta obejmuje zarówno duże sieci hotelowe, jak i małe obiekty butikowe. Dzięki temu biura podróży mają dostęp do najlepszych cen w szerszej ofercie obiektów, co pozwala zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów.

 Stawki netto są dostępne obok zwykłych ofert prowizyjnych - pochodzących od sieci hotelowych, agregatorów lub firm przedstawicielskich - za pośrednictwem systemu Amadeus Hotels Plus oraz Amadeus Web Services. Oznacza to, że z ofert netto można korzystać w taki sam sposób, jak z klasycznych stawek i można je łączyć z innymi usługami, takimi jak loty lub wynajem samochodów, w jednym pliku rezerwacyjnym, aby zapewnić kompleksową usługę rezerwacji podróży. Dla uproszczenia, firma Amadeus zajmie się płatnościami na rzecz hoteli i wystawi fakturę dla biura podróży.

 W ramach zawartej umowy firma Amadeus zorganizowała cykl szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników biur podróży. W szkoleniach wzięli udział konsultanci z różnych biur Lufthansa City Center w całej Polsce.

 "Nasi klienci doceniają szeroki zakres oferty, jaką dysponuje Amadeus Value Hotels. Zwłaszcza stawki są bardzo atrakcyjne" - powiedział Marian Szypuła, Dyrektor Zarządzający Lufthansa City Center eTravel. "Ponadto, nakład pracy jest mniejszy, ponieważ agenci nie muszą już organizować płatności mailem lub faksem. Oszczędzamy również czas na raportowanie dzięki systemom mid-office, ponieważ dane dotyczące rezerwacji hotelowych są przechowywane i przesyłane automatycznie, co znacznie ułatwia pracę. Największą korzyścią jest to, że nie musimy już ścigać prowizji od hoteli, ponieważ zostaje ona automatycznie w firmie. Co nie mniej ważne, sesje szkoleniowe pomogły naszym zespołom szybko dostosować się do nowego modelu."

Paweł Rek, Sales Director Business Travel, Central Eastern Europe w firmie Amadeus, powiedział: "Z przyjemnością prezentujemy tę atrakcyjną opcję sprzedaży hoteli i cieszymy się, że Lufthansa City Center zdecydowała się skorzystać z naszego wysoce efektywnego rozwiązania. eTravel jest wiodącym biurem podróży służbowych w Polsce i jednym z pierwszych, które zaczęło czerpać korzyści z Amadeus Value Hotels. W ramach naszych wysiłków na rzecz współpracy z branżą turystyczną w celu odbudowy podróży, nasze nowe rozwiązanie do rezerwacji hoteli oferuje rozszerzoną zawartość i atrakcyjne ceny. Automatyzuje ono wiele wysiłków i pomaga biurom podróży skoncentrować się na tym, co robią najlepiej - pomaganiu klientom w znalezieniu najlepszych opcji podróży. ” 

2021-08-19 11:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter