Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PRAWA PASAŻERÓW

Linie lotnicze będą bardziej fair
wobec pasażerów

16 dużych linii lotniczych zobowiązało się, że będzie lepiej informować pasażerów i szybko zwracać pieniądze w przypadku anulacji lotów, poinformowała Komisja Europejska. Środki wpłacone przez klientów mają do nich wracać w ciągu siedmiu dni, czyli w terminie określonym przepisami unijnymi.

Przewoźnicy złożyli deklarację po tym, jak KE powiadomiła ochronę konsumentów (Consumer Protecion Cooperation – CPC) jeszcze w grudniu zeszłego roku o problemach, jakie klienci mieli z odzyskaniem pieniędzy od 16 przewoźników po anulacjach lotów. KE i narodowe urzędy ochrony konsumentów prowadziły rozmowy w tej sprawie z Aegean Airlines, Air France, Alitalią, Austrian Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Easyjetem, Eurowingsem, Iberią, KLM, Lufthansą, Norwegianem, Ryanairem, TAP-em, Vuelingiem i Wizz Airem. Według Komisji to właśnie ci przewoźnicy byli najczęściej wymieniani w skargach składanych przez pasażerów. MG

2021-10-04 16:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter