BRANŻA
Itaka dokonała zmian w systemach rezerwacyjnych
Odpowiadając na aktualne potrzeby rynku oraz sygnały docierające z sieci sprzedaży, największy touroperator w Polsce wprowadził zmiany w systemach rezerwacyjnych dotyczące obsługi ofert z ostatnimi dostępnymi miejscami w samolotach lub hotelach. W takich przypadkach możliwe będzie założenie wyłącznie „Quote” lub rezerwacji potwierdzonej.
Pod hasłem „Quote" kryje się wewnętrzna, techniczna nazwa nowego statusu rezerwacji (w komunikacji z klientem sprzedawcy używają określenia "Oferta do opłacenia"). To rodzaj rezerwacji czasowej, którą można założyć nawet do ostatniej chwili przed wylotem, tj. kiedy nie ma już możliwości założenia rezerwacji opcjonalnej. "Quote" ma wyeliminować problemy związane z nieefektywnością rezerwacji opcjonalnych, wydłużonym procesem obsługi klienta czy brakiem możliwości sprzedaży miejsc zablokowanych w systemie rezerwacyjnym. Dzięki "Quote" ostatnie miejsca w samolocie, w hotelach nie są blokowane w systemie rezerwacyjnym, przez co klient widzi większą dostępność ofert. Dla sprzedawcy jest to usprawnienie obsługi rezerwacji i płatności online na odległość. MO, foto Itaka
2021-11-05 11:37:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»