Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TURYSTYKA PRZYJAZDOWA

Polska chce mocniej zaistnieć w Chinach



Polskę odwiedzili przedstawiciele Trip.com – jednej z największych agencji turystycznych w Chinach. W czasie spotkania z POT rozmawiali o współpracy przy promowaniu naszego kraju jako kierunku turystycznego.

Ze współzałożycielem i jednocześnie prezesem Trip.com Jamesem Liangiem oraz dyrektor generalną ds. marketingu Amandą Wang spotkali się wiceprezes POT Marcin Różycki i zastępca dyrektora marketingu Artur Pielaszek. Rozmowy dotyczyły możliwości promocyjnych i strategii POT. James Liang i Amanda Wang zwrócili uwagę na różnorodność Polski, bogactwo naszej natury i miast, które sukcesywnie są coraz bliższe Chińczykom. Ich zdaniem zachęcanie gości z Azji do podróży do naszego kraju może bardzo pozytywnie wpłynąć na ruch turystyczny. Jednym z filarów działań mogłaby być twórczość Fryderyka Chopina. Poza Warszawą goście zwiedzali również Kraków.

Grupa Trip.com jest jedną z największych na świecie platform turystycznych, która oferuje kompleksowy pakiet produktów i usług turystycznych, w tym rezerwacji zakwaterowania, bilety transportowe i wycieczki zorganizowane. Należą do niej takie marki jak trip, Qunar, Travix, Makemytrip, Trip.com i Skyscanner. Dwie pierwsze są najpopularniejszymi platformami rezerwacyjnymi w Chinach, z których korzysta 400 mln użytkowników. MG

2021-11-08 07:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter