CzechTourism - agencja promująca Republikę Czeską jako destynację turystyczną - rozpoczyna w listopadzie kampanię promującą wypoczynek w Czechach zimą.
Kampania prowadzona będzie na rynku krajowym, także w krajach ościennych (Polska, Niemcy, Słowacja) i w krajach Beneluksu. Na działania marketingowe CzechTourism przeznaczy minimalnie 7 mln koron (ok. 1,3 mln zł).
Dla turystów krajowych agencja przygotowała tematyczne treści, które znajdą się na narodowym portalu turystycznym Kudy z nudy, w zakładce „W góry”. Powstanie też 15-odcinkowy serial ukazujący różne formy aktywnego spędzania czasu w zimie oraz miniserial „3×7 karavanem po Česku“ przedstawiający możliwości uprawiania turystyki karawaningowej w zimie.
Na rynki zagraniczne Czech Tourism przygotował spoty, filmy promocyjne, które ukazywać się będą w internecie i mediach tradycyjnych. Najwcześniej, bo w połowie listopada, kampania ruszy w Niemczech. Prowadzona będzie na portalu Schneehoehen.de. Najrozleglejsze działania zaplanowano na polski rynek. Prowadzone mają być kapanie online i telewizyjne. Promowane będą m.in. narciarstwo klasyczne, biegowe i aktywności typu sanki dla dzieci. MO, foto CzechTourism