Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

Odwołany lot? Fru.pl odda pieniądze w ciągu tygodnia



Klienci linii lotniczych, którzy z powodu pandemii mieli odwołany lot, nierzadko do dziś walczą o odzyskanie swoich pieniędzy. Nie wszyscy przewoźnicy dostosowali się do obowiązku wypłacenia środków.

W odpowiedzi na te problemy serwis sprzedający bilety lotnicze Fru.pl wprowadza usługę FRU Fast Refund. W przypadku gdy lot się nie odbędzie z powodu zmiany lub anulacji, firma poinformuje o tym pasażera i zaproponuje alternatywę. Jeśli klient jej nie zaakceptuje, będzie mógł uzyskać natychmiast voucher do wykorzystania w linii lotniczej, w której pierwotnie miał rezerwację lub otrzyma zwrot gotówki w ciągu maksymalnie 7 dni.

Za tę dodatkową usługę trzeba zapłacić – ceny zaczynają się od 24,99 zł.

Jak wynika z danych AirHelp, w 2020 roku ponad 9 mln pasażerów podróżujących z Europy musiało radzić sobie ze skutkami odwołanych lotów. Do tego trzeba dodać dziesiątki tysięcy zmienionych rezerwacji lotniczych, które nie tylko komplikowały plany podróżnych, ale też powodowały problemy podczas zwrotu pieniędzy, jeśli klienci finalnie rezygnowali z lotów. Średnio pasażer musi czekać nawet dwa miesiące na zwrot kosztów od przewoźnika. MG

2021-11-23 08:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter