Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

Wielka Brytania reklamuje swoje miasta



Welcome to Another Side of Britain” to kampania, przez którą VisitBritain chce pozyskać turystów z zagranicy dla brytyjskich miast. To właśnie one najbardziej ucierpiały z powodu pandemii, a co za tym idzie, braku turystów zagranicznych.

Głównym motywem przewodnim tej 10-milionowej kampanii jest dziedzictwo historyczne i kulturowe, ale okraszone nowoczesnością. Potencjalni podróżni mają być zachęcani do przyjazdu i skorzystania z szerokiej oferty kulturalnej, gastronomicznej, ale też wzięcia udziału w ważnych wydarzeniach. Mowa chociażby o Platynowym Jubileuszu Królowej, Igrzyskach Wspólnoty Narodów w Birmingham i festiwalu Unboxed, serii wydarzeń celebrujących kreatywność i innowacyjność.

Wielka Brytania zniosła wymogi dotyczące testów dla wszystkich w pełni zaszczepionych podróżnych wjeżdżających do kraju, obecnie wymagane jest jedynie wypełnienie formularza lokalizacyjnego. Osoby, które nie są w pełni zaszczepione, muszą wykonać testy przed wyjazdem, a następnie w ciągu dwóch dni od przyjazdu do Wielkiej Brytanii zrobić badanie PCR. Ewentualna samoizolacja jest nakładana dopiero po pozytywnym wyniku testu. MG

2022-02-17 07:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter