Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Londyn będzie się promował wśród Brytyjczyków i obcokrajowców
 

Burmistrz Londynu, Sadiq Khan, poinformował o planach przeznaczenia 10 mln funtów na kampanie promujące stolicę Wielkiej Brytanii wśród turystów krajowych i zagranicznych.  

Planowane działania promocyjne są kontynuacją aktywności jakie podejmowały władze Londynu w ubiegłym roku, kiedy przeprowadziły kampanię Let’s Do London. Kampania, która kosztowała 6 mln funtów, była ukierunkowana na przyciągnięcie do metropolii Brytyjczyków. W jej efekcie Londyn odwiedziło 280 tys. turystów krajowych, a do miejskiej kasy trafiło w sumie 70 mln funtów.

W nowej odsłonie działań promocyjnych na marketing na rynku krajowym burmistrz chce wydać 3 mln funtów. Celem promocji miałoby być „zwiększenie zaufania do stolicy jako miejsca docelowego oraz promowanie działań kulturalnych i sportowych w Londynie”. Pozostałe 7 mln funtów zostanie wydanych na działania na rynkach zagranicznych, z celem przyciągnięcia turystów wiosną. Metropolia chce wykorzystać fakt, że kolejne kraje znoszą obostrzenia dotyczące podróżowania. MO, foto Pixabay

2022-02-17 16:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter