Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

Greekend to nowy pomysł na weekend, który promuje Grecja




Greekend – termin ukuty przez Grecką Narodową Organizację Turystyczną na potrzeby nowej kampanii promującej krótkie wypady do miast. Jej autorzy namawiają, by zakończyć swój tydzień jak Grek.

Akcja to element szerszej kampanii marketingowej, której hasło przewodnie brzmi „Wszystko, czego chcesz to Grecja”. W jej ramach Ateny i Saloniki są przedstawiane jako dwa duże miasta idealne na „żywy” city-break, miejsce do przeżycia wspaniałego miejskiego weekendu pełnego wrażeń.

Nowa kampania potrwa prawie dwa miesiące i na pierwszym etapie będzie realizowana w dziesięciu krajach, które wykazują szczególne zainteresowanie Grecją, takich jak Francja, Niemcy, Dania, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Holandia, Polska, Szwecja i Izrael. Akcja ma być powtarzana w regularnych odstępach czasu przez cały rok.

Minister Turystyki Wasilis Kikilias tłumaczy, że akcja jest pierwszą z serii działań realizowanych w celu pozyskania klientów weekendowych. - Rozpoczynamy od Aten i Salonik, kładąc nacisk na kulturę, gastronomię, handel, rozrywkę, nasze hotele i oczywiście dwa atuty dające nam absolutną przewagę – klimat i mieszkańców – mówi i przyznaje, że hotele miejskie, zwłaszcza w Atenach i Salonikach, zostały szczególnie dotknięte skutkami pandemii. MG

2022-02-21 07:17:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter