Agata Szulc została prezeską portalu rezerwacyjnego Travelist.pl. Jej zadaniem będzie wzmacnianie pozycji rynkowej marki i dalszy rozwój.
Agata Szulc z firmą związana jest od dziewięciu lat. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako brand manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online. W kolejnych latach, obejmując stanowisko dyrektora marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L’oreal i Unilever.
Zdobyte doświadczenie ma jej pomóc nie tylko zadbać o utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce, ale tak budować produkt, by wyjść naprzeciw potrzebom różnych grup klientów. W planach znajduje się rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych – zarówno o nowe obiekty, jak i kierunki. Dla nowej szefowej istotne jest również dalsze budowanie pozycji marki jako silnego i wiarygodnego partnera krajowej branży hotelarskiej.
W 2022 roku firma zaprezentuje ulepszoną platformę technologiczną, odświeżoną i bardziej przyjazną stronę, a także całkiem nową ofertę kierunków zagranicznych, przygotowaną we współpracy z grupą Secret Escapes, do której należy. MG