PROMOCJA TURYSTYCZNA
Szlak Świętej Warmii rozpoznawalną marką
W 2020 r. światło dzienne ujrzał Szlak Świętej Warmii - trasa po Powiecie Olsztyńskim i okolicach obejmująca lokalne sanktuaria i miejsca związane z ludźmi i historią biskupstwa warmińskiego. W promocję Szlaku od początku jego istnienia zaangażowały się władze powiatu. Niedawno zleciły firmie monitorującej media analizę obecności Szlaku w różnych kanałach informacyjnych.
Okazało się, że w 2021 r. informacja o Szlaku znalazła się w ponad 1100 artykułów prasowych, 5 mln polskojęzycznych portali internetowych, w mediach społecznościowych i w stu stacjach radiowych i telewizyjnych. W rezultacie o Szlaku dowiedziało się prawie 3 mln odbiorców, zaś szacowany ekwiwalent reklamowy publikacji wyniósł blisko 1,3 mln zł. – Analiza dokonana przez Press Service potwierdza, że stworzony przez nas produkt turystyczny jest już marką rozpoznawalną, a jego promocja przy wykorzystaniu przede wszystkim narzędzi public i media relations jest efektywna. Warmia dzięki tym działaniom wychodzi z cienia Mazur – informuje Wojciech Szalkiewicz, rzecznik prasowy i szef promocji Starostwa Powiatowego w Olsztynie. MO, foto TVP Olsztyn
2022-03-02 11:07:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»