Ponad 300 hoteli TUI Blue to plan firmy na najbliższe lata. Koncern chce otwierać kolejne obiekty już nie tylko w Europie, ale też w południowo-wschodniej Azji, w Chinach, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Ważnym elementem w strategii rozwoju będzie zawiązywanie partnerstw – hotele TUI Blue mają być prowadzone albo na zasadzie umów o zarządzanie lub franczyzowych.
- TUI jest ekspertem od tworzenia, rozwoju i skutecznego zarządzania turystycznymi markami hotelowymi, a także rozwijania wiosek wakacyjnych – twierdzi Erik Friemuth, dyrektor zarządzający TUI Hotels&Resorts.
Koncern zaprezentował koncepcję marki i jej model biznesowy potencjalnym partnerom na spotkaniu z Dubaju. Metropolia ta, podobnie jak Hongkong ma być nową siedzibą zespołów ds. rozwoju.
Poza strategią biznesową opartą na latach doświadczeń koncern reklamuje się, pokazując inne wskaźniki – co roku z jego usług korzysta 27 milionów klientów, co otwiera spore możliwości przed hotelami, dodatkowo mogą one korzystać z platformy cyfrowej TUI, która ułatwia i przyspiesza obsługę klientów. MG