Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
2,6 mln polskich turystów w Niemczech w 2021 r.

Przedstawiciele polskiego oddziału Niemieckiej Centrali Turystyki w czasie konferencji prasowej podsumowali 2021 r. i zdradzili plany promocyjne na ten rok.

Drugi rok pandemii naznaczony był spadkami. Obcokrajowców przybyło do Niemiec o 3 proc. mniej niż w 2021 r., kiedy to kraj odwiedziło 32 mln turystów. Ich mniejsza liczba związana była z sytuacją epidemiczną na świecie. Odpływ gości nastąpił nie tylko z rynków dalekich, również europejskich, m.in. holenderskiego, brytyjskiego, brytyjskiego i duńskiego. Mimo wszystko ci pierwsi stanowili najliczniejszą grupę odwiedzających Niemcy w ubiegłym roku (4,7 mln). Polacy (2,6 mln, +14,3 proc. w stosunku do 2021 r.) znaleźli się na 3. miejscu, za Szwajcarami. Podczas pandemii Polacy najchętniej wypoczywali w Bawarii (461 tys. noclegów, dane za 2020 r.), Północnej Nadrenii-Westfalii (251 tys.) i Hesji (230 tys.). Zmalało znaczenie Berlina (218 tys.), prawdopodobnie w związku z brakiem wydarzeń kulturalnych.

Opowiadając o planach promocyjnych na ten rok przedstawiciele DZT poinformowali o kontynuacji działań marketingowych podejmowanych w poprzednich latach, m.in. kampanii German Local Culture promującej małe i średnie miasta wraz z ich ofertą kulturalną oraz promocji turystyki przygranicznej (wspólnie z organizacjami turystycznymi z Bawarii, Berlina, Saksonii i Saksonii Anhalt).

Więcej na ten temat w najnowszych numerach Wiadomości Turystycznych. MO

2022-03-30 16:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter