Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA

Niemiecka Centrala Turystyki rusza z kampanią Embrace.German.Nature


Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w połowie kwietnia startuje z globalną kampanią Embrace.German.Nature, która będzie kierowała zainteresowanie turystów zagranicznych na niemieckie krajobrazy przyrodnicze i zrównoważony wypoczynek w regionach wiejskich.

Jak informuje prezes zarządu DZT, Petra Hedorfer, Embrace.German.Nature jest kontynuacją strategii marketingowej Niemiec koncentrującej się na pokazaniu „natury i wypoczynku“ oraz „zrównoważonego rozwoju“ jako centralnych elementów marki. - Obecnie, według IPK International, Niemcy zajmują już 2. miejsce jako cel turystyki przyrodoznawczej w podróżach Europejczyków. Badanie Destination Brand 21 przeprowadzone przez Inspektour pokazuje, że Niemcy są postrzegane jako świetne miejsce docelowe na spędzenie urlopu na wsi lub wakacji o zrównoważonym charakterze na ważnych rynkach źródłowych dla naszej turystyki przyjazdowej. Tę pozycję chcemy dalej umacniać promując wakacje w regionach wiejskich, dłużej trwające wyjazdy i zrównoważone korzystanie z uroków podróżowania.

Embrace.German.Nature wystartuje jako kampania cyfrowa. Głównymi filarami kampanii są: film kampanijny oraz - jako nowe narzędzie - filmy w technologii dźwiękowej 8D. MO, foto DZT

 

2022-04-08 11:32:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter