PROMOCJA TURYSTYCZNA
Niemiecka Centrala Turystyki rusza z kampanią Embrace.German.Nature
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w połowie kwietnia startuje z globalną kampanią Embrace.German.Nature, która będzie kierowała zainteresowanie turystów zagranicznych na niemieckie krajobrazy przyrodnicze i zrównoważony wypoczynek w regionach wiejskich.
Jak informuje prezes zarządu DZT, Petra Hedorfer, Embrace.German.Nature jest kontynuacją strategii marketingowej Niemiec koncentrującej się na pokazaniu „natury i wypoczynku“ oraz „zrównoważonego rozwoju“ jako centralnych elementów marki. - Obecnie, według IPK International, Niemcy zajmują już 2. miejsce jako cel turystyki przyrodoznawczej w podróżach Europejczyków. Badanie Destination Brand 21 przeprowadzone przez Inspektour pokazuje, że Niemcy są postrzegane jako świetne miejsce docelowe na spędzenie urlopu na wsi lub wakacji o zrównoważonym charakterze na ważnych rynkach źródłowych dla naszej turystyki przyjazdowej. Tę pozycję chcemy dalej umacniać promując wakacje w regionach wiejskich, dłużej trwające wyjazdy i zrównoważone korzystanie z uroków podróżowania.
Embrace.German.Nature wystartuje jako kampania cyfrowa. Głównymi filarami kampanii są: film kampanijny oraz - jako nowe narzędzie - filmy w technologii dźwiękowej 8D. MO, foto DZT
2022-04-08 11:32:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»