Praga, Wiedeń, Bratysława i Budapeszt – w tym miastach sześć polskich regionów zaprezentowało swoje walory turystyczne. Wszystko odbywało się w ramach wydarzenia „Poland Roadshow 2022” zorganizowanego na początku czerwca przez POT.
Jak informuje organizacja, w imprezie wzięło udział 118 przedstawicieli biur podróży i touroperatorów z Małopolski, Śląska, Dolnego Śląska, Świętokrzyskiego, Wielkopolski i Pomorza oraz 137 przedstawicieli mediów. Akcja miała zachęcić do odwiedzenia naszego kraju, bo wiele osób w związku z bieżącą sytuacją gospodarczą i polityczną woli podróżować bliżej miejsca zamieszkania.
W sumie odbyło się osiem sesji plenarnych i rozmów stolikowych, które były okazją do wymiany doświadczeń w odniesieniu do sytuacji bieżącej ale też przyszłości turystyki w Europie. Uczestnicy spędzili na dyskusjach ponad 1200 minut i przemierzyli 1750 kilometrów.
Wydarzenie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem, zarówno ze strony polskich regionów, jak i podmiotów zagranicznych. MG