Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Itaka ruszyła z Latem 2023

To będą już 34 wakacje z Itaką, zapowiada firma, inaugurując sprzedaż oferty na Lato 2023. Touroperator pod hasłem „OTO LATO 23” prezentuje kilkaset ofert na przyszłoroczny sezon letni.

- Naszą wspólną misją są najwyższe światowe standardy obsługi klienta, pokazywanie świata, jaki sami chcielibyśmy zobaczyć, dzielenie się doświadczeniami z najpiękniejszych podróży. Celujemy jak zawsze wysoko: rosnący apetyt naszych klientów na wakacyjny luksus sprawia, że w ofercie dominują hotele z najwyższej półki, wyznaczające nowe standardy kontraktowania i ofertowania oraz inspirujące programy wycieczek objazdowych – mówi Piotr Henicz, wiceprezes Itaki i wiceprezes PIT.

Oferta na przyszłe lato ma być zdywersyfikowana i dostosowana do potrzeb konkretnego klienta o konkretnych zainteresowaniach i potrzebach, które biuro nauczyło się nie tylko definiować, ale wręcz wyprzedzać.

Prawie 90 procent hoteli zakontraktowanych na LATO 23 to obiekty 4 i 5-gwiazdkowe. To właśnie na nich opiera się tzw. capacity w destynacjach i to one zdecydowanie dominują w kontraktach gwarancyjnych, co jeszcze 5 lat temu byłoby nie do pomyślenia. - My gwarantujemy, że nasz klient otrzyma ten hotel, który wybrał dla siebie i swoich bliskich – mówi Piotr Henicz.

Itaka cieszy się na finalizowany aktualnie kolejny koncept ofertowy, umownie nazwany „Premium”. To określenie dla biura znaczy o wiele więcej niż luksusowe hotelowe wnętrza i serwis na światowym poziomie. - Pragniemy, aby wakacje z ITAKĄ stały się platformą do dzielenia doświadczeń, zawierania wspaniałych przyjaźni czy odkrywania nowych sposobów na aktywne spędzanie urlopu. Wkrótce więcej szczegółów o samym projekcie i ofercie – dodaje. W dalszym ciągu rozwijany będzie koncept ITAKAsmart oparty na dynamicznym pakietowaniu.

W przyszłorocznej ofercie znajdą się wakacje w Klubie Przyjaciół ITAKI z animacjami przygotowanymi wspólnie z Energylandią, ale też tylko dla dorosłych w hotelach ItaKarma.

Na start biuro przygotowało łącznie 600 ofert, czyli ok. 30 procent docelowego produktu, który wprowadzany będzie sukcesywnie, począwszy od najbliższych tygodni. Tradycyjnie jedną z kluczowych destynacji pozostaje Turcja. Itaka będzie latać do 4 portów: Antalyi, Bodrum, Izmiru i Dalamanu, do którego wraca ze znakomitymi hotelami w Marmaris i Fethiye. Nowości czekają na miłośników rejonu Bodrum, natomiast do Antalyi loty będą realizowane 5 dni w tygodniu na różne długości pobytów (5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 14 nocy).

W Grecji będzie można wypoczywać na Krecie, Zakintos, Rodos, Korfu, Kos, Thasos, Samos, Lesbos i Półwyspie Chalcydyckim, w planach znajdują się też Peloponez, Chios, Santorini, Mykonos, Paros, Naxos i Riwiera Ateńska.

Hiszpania to zarówno Wyspy Kanaryjskie, jak i Baleary oraz lądowa część tego kraju, bogata będzie też oferta w portugalskim Algarve i na Maderze. We Włoszech będzie można odwiedzić Sycylię, Sardynię i Kalabrię. Oferta obejmuje też takie kraje jak Albania, Bułgaria, Gruzja, Egipt, Tunezja, Wyspy Zielonego Przylądka, a także wycieczki objazdowe, dla aktywnych i city breaki. Do 19 października biuro oferuje pakiet korzyści takich jak gwarancja niezmienności ceny, nielimitowane zmiany do 22 dni przed wylotem, 15 procent zaliczki, darmowe pobyty dla dzieci w wybranych hotelach, zniżki do 43 procent, 3 procent rabatu dla stałych klientów i inne benefity. MG

2022-09-01 14:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter