Niemiecka sieć sprzedaży za pośrednictwem organizacji branżowych negocjowała z Lufthansą wypłatę dodatkowego wynagrodzenia za pracę, która powstała przy konieczności zmian rezerwacji. Pieniądze będą wypłacane jako premia marketingowa.
Linia lotnicza chce podziękować swoim partnerom z zewnętrznej sieci sprzedaży za dodatkowy wysiłek włożony w obsługę rezerwacji, które trzeba było zmieniać z powodu częściowej anulacji i zmian w letnim rozkładzie lotów. Nie nazywa tego dodatkową prowizją, tylko premią marketingową – wyniesie ona około 10 euro za zmianę.
Pieniądze będą wypłacane za zmiany przy rejsach krajowych i europejskich wykonanych od 1 czerwca do 30 września 2022 roku przez linie należące do Grupy Lufthansa. Mowa o Lufthansie, Austrian Airlines, Brussels, Swiss lub Air Dolomiti.
Koncern nie podał, za ile lotów wypłaci wynagrodzenie, ale warto przypomnieć, że pod koniec lipca z siatki wypadło prawie 6 tysięcy lotów. W piątek, 2 września, strajkują piloci Lufthansy, co wiąże się z odwołaniem 800 rejsów pasażerskich i cargo. Zmiany dotkną 130 tysięcy pasażerów
Premia jest wypłacana natychmiast po zmianie rezerwacji. MG
Źródło: Reise vor-9