Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE

POT zachęca do odkrywania polskich miast

Miasto różnorodności, miasto skarbów, złoto Bałtyku, miasto pełne nieznanych historii, miasto magii i miejsce wypełnione industrialnym designem – według takich motywów przewodnich Polska Organizacja Turystyczna zachęca obcokrajowców do odkrywania polskich miast.

W działaniach nacisk położony został na Warszawę, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Wrocław i Łódź.

Materiały graficzne oraz teksty reklamowe nawiązują wprost do wybranego motywu przewodniego, tak aby w świadomości konsumentów zacząć budować konkretne skojarzenia, które pomogą im rozróżnić polskie miasta zarówno na tle pozostałych jak i tych z konkurencyjnych krajów. - Wyjazdy typu city break cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony gości zagranicznych przyjeżdżających do Polski. Poprzez kampanię „Wyjątkowy City Break” chcemy zaakcentować unikalny charakter każdego z miast, by budować ich obraz wśród turystów i zachęcić obcokrajowców do odkrycia interesujących miejsc w naszym kraju – podkreśla Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kampania realizowana będzie w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech, zaś jej emisja będzie trwać ok. dwóch miesięcy. MG

2022-09-07 14:14:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter