REGIONY
Lubelska ROT szkoli z tworzenia marki Roztocze
Od około 3 lat województwo lubelskie tworzy markę Roztocza. Aby marka była silna, niezbędne są działania edukacyjne wśród przedsiębiorców (m.in. z zakresu turystyki) funkcjonujących na terenie regionu. Z tego względu Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna planuje przeprowadzić szkolenia pt. „Wiedza i umiejętności podstawą budowania Marki Roztocze”.
W ramach szkolenia zostaną przeprowadzone trzy spotkania online z ekspertami. Dotyczyć będą zasad spójnego budowania marki, sieciowania i współpracy przy tworzeniu oferty turystycznej oraz informacji z zakresu marketingu i promocji. 15 br. września uczestnicy spotkają się z Adamem Mikołajczykiem, prezesem zarządu Fundacji Best Place, który będzie mówił o zasadach spójnego budowania marki. 20 października 2015 r. z warsztatem pt. „Sieciowanie i współpraca przy tworzeniu oferty turystycznej” wystąpi Hubert Gonera, dyrektor zarządzający Landbrand. 17 listopada natomiast prelekcję pt. „Marketing i promocja” wygłosi Jacek Janowski, ekspert w Departamencie Marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić Formularz zgłoszeniowy i wysłać go na adres e-mailowy. MO
2022-09-08 06:46:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»