Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
 
Niemcy wzmacniają wizerunek destynacji zrównoważonej

Badania wskazują, że zrównoważona turystyka są ważne dla coraz większej liczby podróżujących. Niemcy od lat budują markę destynacji zrównoważonej, co przekłada się na postrzeganie tego kierunku. Według badania IPK International przeprowadzonego na zlecenie Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT) w październiku 2022 r., zagraniczni turyści umieścili Niemcy na trzecim miejscu – po Szwajcarii i Szwecji. W indeksie SDG pokazującym postępy w osiąganiu celów klimatycznych ONZ, Niemcy zajęły 6. miejsce w 2022 r., zaś w Travel & Tourism Development Index 2021 Światowego Forum Ekonomicznego uplasowały się na 5. pozycji wśród 117 krajów.

Aby wzmocnić tę markę Niemiec, DZT będzie kontynuować działania marketingowe skoncentrowane na turystyce zrównoważonej w 2023 r. Nowa kampania DZT „51 miejsc światowego dziedzictwa UNESCO – historyczne i współczesne Niemcy” koncentruje się na różnorodnych opcjach zrównoważonego podróżowania przez krajobrazy kulturowe Niemiec. Kontynuowana będzie kampania zrównoważonego rozwoju „FEEL GOOD”, która spotkała się z dużym międzynarodowym zainteresowaniem, i która promuje certyfikowane oferty. DZT będzie również kontynuować udaną kampanię „Embrace German Nature”. MO, foto DZT

 

2023-01-11 09:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter