REGIONY
Szczecin promowany w kolejnej odsłonie kampanii
W początkach czerwca władze Szczecina zaprezentowały nową odsłonę kampanii promocyjnej miasta. Szczecin jest w niej pokazywany jako nieodkryty kierunek, miasto kontrastów, zielona oaza, a przede wszystkim miejsce, które jest „bliżej niż myślisz”. Dzięki komfortowym połączeniom i rozwiniętej sieci dróg Szczecin może stanowić znakomity cel wypadów weekendowych; jako miasto zielone - ponad połowę jego powierzchni stanowi przyroda, w granicach Szczecina znajduje się też wiele wysp, kanałów, jezior - sprzyja odpoczynkowi na łonie natury; jednocześnie jest miejscem o ciekawej architekturze i bogatym kalendarzu wydarzeń: kulturalnych i sportowych.
Działania promocyjne zainaugurowano w czerwcu, są prowadzone przede wszystkim w internecie, w tym w najpopularniejszych sieciach społecznościowych. Na potrzeby kampanii przygotowano też spot promujący miasto. Działania promocyjne będą kontynuowane przez wakacje, promując wydarzenia i atrakcje, które w tym czasie będą odbywać się w Szczecinie. Łączny koszt działań promocyjnych to 150 tys. złotych. Kampanię realizuje Urząd Miasta Szczecin we współpracy ze Szczecińską Agencją Artystyczną i Żeglugą Szczecińską. MO
2023-06-09 09:31:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»