Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


REGIONY 

Szczecin promowany w kolejnej odsłonie kampanii 

W początkach czerwca władze Szczecina zaprezentowały nową odsłonę kampanii promocyjnej miasta. Szczecin jest w niej pokazywany jako nieodkryty kierunek, miasto kontrastów, zielona oaza, a przede wszystkim miejsce, które jest „bliżej niż myślisz”. Dzięki komfortowym połączeniom i rozwiniętej sieci dróg Szczecin może stanowić znakomity cel wypadów weekendowych; jako miasto zielone - ponad połowę jego powierzchni stanowi przyroda, w granicach Szczecina znajduje się też wiele wysp, kanałów, jezior - sprzyja odpoczynkowi na łonie natury; jednocześnie jest miejscem o ciekawej architekturze i bogatym kalendarzu wydarzeń: kulturalnych i sportowych.

Działania promocyjne zainaugurowano w czerwcu, są prowadzone przede wszystkim w internecie, w tym w najpopularniejszych sieciach społecznościowych. Na potrzeby kampanii przygotowano też spot promujący miasto. Działania promocyjne będą kontynuowane przez wakacje, promując wydarzenia i atrakcje, które w tym czasie będą odbywać się w Szczecinie. Łączny koszt działań promocyjnych to 150 tys. złotych. Kampanię realizuje Urząd Miasta Szczecin we współpracy ze Szczecińską Agencją Artystyczną i Żeglugą Szczecińską. MO

2023-06-09 09:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter