Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TRENDY

Sztuczna inteligencja znajdzie hotel przy jarmarku i wegańskiej restauracji



Priceline, amerykańska platforma turystyczna należąca do Booking Holdings, będzie korzystać ze sztucznej inteligencji od Google. Dzięki niej klienci szybko znajdą hotel w pobliżu miejsc dla nich istotnych. Na przykład jarmarków bożonarodzeniowych.

Czatbot zacznie pracować dla Priceline już tego lata, pisze Reuters. Ma być nie tylko konsultantem sprzedaży, ale też „konsjerżem”, który umiejętnie dobierze produkt do wymagań klienta, tłumaczy Martin Brodbeck, szef ds. technologii w Priceline.

Nowe narzędzie może napisać tekst tak, jakby napisał go człowiek. Co więcej, znajdzie też wiele przydatnych informacji, jak choćby ceny hoteli. To pozwoli Priceline’owi lepiej konkurować z innymi platformami turystycznymi.

Wcześniej jeden z głównych konkurentów Booking Holdings – Expedia, zapowiedział wdrożenie ChatGPT do obsługi klientów. Korzysta z niego również Kayak, inna marka należąca do Booking Holdings.

Sztuczna inteligencja Google będzie generować sugestie kodowania dla setek programistów w Priceline, pomoże też w pracy marketingowcom. MG

2023-06-12 08:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter