POLSKA
Laureat Złotego Certyfikatu POT rozpoczyna kampanię
Kopalnia Guido i Sztolnia Królowa Luiza w Zabrzu otrzymały w zeszłym roku Złoty Certyfikat POT a wraz z nim nagrodę – kampanię o wartości co najmniej 200 tys. zł. Laureat zdecydował się na reklamę zewnętrzną.
Zgodnie z regulaminem działania Konkursu zasady, termin i sposób realizacji kampanii promocyjnej określa POT w konsultacji zarządcą nagrodzonego produktu. Ten zdecydował się, że w ramach działań promocyjnych wykorzystane zostaną nośniki outdoorowe. W okresie wakacji – w lipcu i w sierpniu reklamy pojawią się w centrum Wrocławia. Ekspozycja nośników w najbardziej prestiżowych miejscach stolicy Dolnego Śląska ma zapewnić doskonałe zasięgi. - Laureaci Złotego Certyfikatu POT to turystyczna elita, do której dołączyć mogą tylko najlepsi – mówi Rafał Szmytke, prezes POT. - Jakość usług oraz sposób zarządzania danym produktem wyznaczają standardy dla innych włodarzy czy właścicieli. Opierająca się na współpracy kampania dla zdobywcy najbardziej prestiżowej nagrody w polskiej branży turystycznej realizowana w sercu województwa dolnośląskiego przyciągnie turystów nie tylko z tego regionu, ale również zaintryguje chętnie odwiedzających Wrocław turystów – dodaje. MG
2023-07-13 06:56:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»