Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


POLSKA

Laureat Złotego Certyfikatu POT rozpoczyna kampanię
 

Kopalnia Guido i Sztolnia Królowa Luiza w Zabrzu otrzymały w zeszłym roku Złoty Certyfikat POT a wraz z nim nagrodę – kampanię o wartości co najmniej 200 tys. zł. Laureat zdecydował się na reklamę zewnętrzną.

Zgodnie z regulaminem działania Konkursu zasady, termin i sposób realizacji kampanii promocyjnej określa POT w konsultacji zarządcą nagrodzonego produktu. Ten zdecydował się, że w ramach działań promocyjnych wykorzystane zostaną nośniki outdoorowe. W okresie wakacji – w lipcu i w sierpniu reklamy pojawią się w centrum Wrocławia. Ekspozycja nośników w najbardziej prestiżowych miejscach stolicy Dolnego Śląska ma zapewnić doskonałe zasięgi. - Laureaci Złotego Certyfikatu POT to turystyczna elita, do której dołączyć mogą tylko najlepsi – mówi Rafał Szmytke, prezes POT. - Jakość usług oraz sposób zarządzania danym produktem wyznaczają standardy dla innych włodarzy czy właścicieli. Opierająca się na współpracy kampania dla zdobywcy najbardziej prestiżowej nagrody w polskiej branży turystycznej realizowana w sercu województwa dolnośląskiego przyciągnie turystów nie tylko z tego regionu, ale również zaintryguje chętnie odwiedzających Wrocław turystów – dodaje. MG

2023-07-13 06:56:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter