Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


RYNEK

Niehotelowe obiekty noclegowe mogą sprzedawać ofertę bezpośrednio



IdoBooking, system rezerwacji i channel manager dla obiektów noclegowych, zintegrował się z Google. Dzięki temu obiekty, które z niego korzystają, będą mogły pozyskiwać nowych klientów bez konieczności płacenia prowizji dla pośredników.

- Goście są przyzwyczajeni do korzystania z portali rezerwacyjnych, które pobierają prowizje od wynajmujących. Dlatego też ściąganie ruchu na stronę obiektu to bardzo ważne zagadnienie dla branży najmu krótkoterminowego – mówi Sonia Mrzygłocka-Pyć, rzeczniczka prasowa IAI S.A., firmy, która odpowiada za IdoBooking.

Porównywarka noclegów w Google to funkcjonalność, która do niedawna była dostępna tylko dla obiektów hotelowych. Teraz mogą z niej korzystać wynajmujący z sektora kwater wakacyjnych. Działa na zasadzie porównywarki cen. IdoBooking twierdzi, że jest pierwszym polskim systemem tego typu, który zintegrował się z Google i zaproponował branży to rozwiązanie w kategorii „kwatery wakacyjne”. MG

2023-07-13 15:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter