Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Exim będzie badać rynek i preferencje klientów



Exim Tours przeprowadzi w sierpniu badania konsumenckie jakościowe i ilościowe, a na ich podstawie zbuduje swoją strategię marketingową, informuje biuro w komunikacie.

Firma podała też, że rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) i agencją kreatywną Must Be Loud. dentsu X zajmie się planowaniem i zakupem mediów w kanałach komunikacji online i offline, które zostaną dobrane tak, by zbudować efektywną komunikację wspierającą wizerunek i poprawić sprzedaż biura. Celem współpracy jest też przeprowadzenie redefinicji marki. Jesienią touroperator zamierza zrealizować kampanię reklamową w nowej odsłonie. MG

2023-08-08 16:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter