Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TRENDY

W Kiwi klient zablokuje cenę



Kiwi.com wprowadził nową usługę – blokadę ceny. Dzięki niej klienci zamrożą stawkę, po której dostępny jest przelot, na 72 godz. bez konieczności natychmiastowego opłacenia rezerwacji.

Linie lotnicze zazwyczaj stosują dynamiczne ceny, zmieniając taryfy w zależności od popytu i dostępności, bo to pozwala zoptymalizować zyski. Zdarza się, że koszty skaczą na przestrzeni jednego tygodnia o 30 proc., a nawet i więcej. W szczycie sezonu te fluktuacje sięgają i 50 proc. Najbardziej znaczące podwyżki obserwuje się na 14 dni przed podróżą.

Blokada ceny to funkcjonalność, która pozwala zamrozić stawkę w sytuacji, kiedy na podjęcie decyzji potrzeba więcej czasu, ale maksymalnie na 72 godz. Gdyby cena wzrosła, podróżny zapłaci tę pierwotną, jeśli spadnie, tę niższą. Wstępne dane Kiwi.com, zebrane tuż po uruchomieniu usługi pokazują, że ponad połowa klientów (56,6 proc.) decydujących się na skorzystanie z tej opcji kontynuuje rezerwację po pierwotnie ustalonej cenie. Dzięki zamrożeniu taryf klienci oszczędzają średnio 24 euro.

By skorzystać z usługi, klient musi wpłacić kaucję w wysokości 10 proc. ceny biletu. Opcja dotyczy tylko zakupu przelotu bez usług dodatkowych takich jak przewóz bagażu, ubezpieczenie, czy inne. MG

2023-11-21 14:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter