TRENDY
Sprzedaż mobilna w Niemczech będzie się rozwijać
Miniony rok był dla agentów mobilnych działających na niemieckim rynku turystycznym udany zarówno pod kątem przychodów jak i liczby doradców, którzy zdecydowali się w ten sposób pracować. Działalność prowadzą jednak nie samodzielnie, ale pod egidą sieci agencyjnych, które zapowiadają dalszy rozwój.
Na niemieckim rynku działają trzy sieci agentów mobilnych: Solamento, TLTU i Amondo. Wszystkie planują dalszy rozwój narzędzi wspierających doradców, pisze portal Touristik Aktuell.
I tak Solamento zamierza dalej optymalizować procesy biznesowe, chodzi między innymi o zwiększenie znaczenia w sprzedaży systemu rezerwacyjnego Apollo. Kolejny pomysł to automatyzacja newsletterów wysyłanych do klientów. W planach znajduje się także realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, co ma pomóc pozyskać nowych członków, ale też organizacja spotkań networkingowych i konkursów sprzedażowych.
TLTU, sieć należąca do Grupy TUI, będzie pracować dalej nad rozwojem intranetu z czatem oraz „destynacyjnej i produktowej Wikipedii”, by wszyscy doradcy mogli wzajemnie korzystać ze swojej wiedzy i doświadczenia. Większy nacisk zostanie położony na automatyzację akcji marketingowych.
Z kolei Amondo stawia na wiedzę – wprowadzona latem zeszłego roku platforma learningowa Mimo ma zostać poszerzona. W ten sposób firma chce podnieść jakość świadczonych usług. MG
2024-01-02 12:58:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»