REGIONY
Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna podsumowała obecność w mediach w 2023 r.
Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna podsumowała obecność w mediach w 2023 r. PROT oraz realizowanych przez nią działań promocyjnych, w tym projektów „Podlaskie w świecie LEGO”, „Podlaskie na Weekend” i Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Podlaskiego.
Analiza przeprowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów wykazała, że w ubiegłym roku na ukazało się na ich temat 3339 publikacji. Przełożyło się to na zasięg szacowany na 3,9 mln kontaktów i ekwiwalent reklamowy wyceniony na 3,38 mln zł.
Największa liczba publikacji (915) przypadła na czerwiec. Dominującym medium w tym okresie były social media (2 256 publikacji). Informacje dotyczące PROT najczęściej pojawiały się w mediach o profilu ogólnoinformacyjnym i zasięgu ogólnokrajowym. Najwięcej publikacji o obszarze regionalnym ukazało się w województwie podlaskim. 136 publikacji było o pozytywnym wydźwięku (pojawiły się głównie w listopadzie), materiałów o negatywnym wydźwięku nie odnotowano. Najwięcej publikacji miało charakter neutralny. MO, foto www.podlaskie.it
2024-02-22 11:16:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»