27 lutego wręczono Polskie Marki Turystyczne – tytuły dla profesjonalnie zarządzanych i najbardziej atrakcyjnych regionów Polski, które powstały z inicjatywy Ministerstwa Sportu i Turystyki i jest realizowana wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną. Do tegorocznego, trzeciego, naboru konkursu wpłynęło 27 zgłoszeń. Z tej puli kapituła wybrała trzy destynacje, które otrzymały tytuły Polskich Marek Turystycznych.
Przyznano je marce Sopot zarządzanej przez Sopocką Organizację Turystyczną, która „z sukcesem wykorzystuje nieograniczony potencjał turystyczny miasta”; marce Roztocze posiadającej „wyjątkowe walory przyrodnicze, kulturowe i historyczne” oraz marce Kraina Górnej Odry, która „które zachwycają swoją różnorodnością przyrody, bogatą historią i kulturalnym dziedzictwem”.
Powyższe marki dołączyły do destynacji wyróżnionych we wcześniejszych edycjach konkursu: Beskidów, Krainy Lessowych Wąwozów, Lublina, Śląska Cieszyńskiego, Torunia, Poznania, Łodzi, EnoTarnowskiego i Jury Krakowsko-Częstochowskiej. MO, foto POT.gov.pl