Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TURYSTYKA KRAJOWA
 

Sopot, Roztocze i Dolina Górnej Odry nowymi Polskimi Markami Turystycznymi

 

27 lutego wręczono Polskie Marki Turystyczne – tytuły dla profesjonalnie zarządzanych i najbardziej atrakcyjnych regionów Polski, które powstały z inicjatywy Ministerstwa Sportu i Turystyki i jest realizowana wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną. Do tegorocznego, trzeciego, naboru konkursu wpłynęło 27 zgłoszeń. Z tej puli kapituła wybrała trzy destynacje, które otrzymały tytuły Polskich Marek Turystycznych.

Przyznano je marce Sopot zarządzanej przez Sopocką Organizację Turystyczną, która „z sukcesem wykorzystuje nieograniczony potencjał turystyczny miasta”; marce Roztocze posiadającej „wyjątkowe walory przyrodnicze, kulturowe i historyczne” oraz marce Kraina Górnej Odry, która „które zachwycają swoją różnorodnością przyrody, bogatą historią i kulturalnym dziedzictwem”.

Powyższe marki dołączyły do destynacji wyróżnionych we wcześniejszych edycjach konkursu: Beskidów, Krainy Lessowych Wąwozów, Lublina, Śląska Cieszyńskiego, Torunia, Poznania, Łodzi, EnoTarnowskiego i Jury Krakowsko-Częstochowskiej. MO, foto POT.gov.pl

2024-02-28 12:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter