Do Warszawy przyjechali przedstawiciele afrykańskiej branży turystycznej, którzy z potencjalnymi partnerami z Polski spotkali się w Warszawie w ramach wydarzenia Africa Showcase.
22 firmy reprezentujące 12 afrykańskich destynacji spotkały się z niemal 60 polskimi touroperatorami z segmentu wypoczynkowego i MICE. Uczestnicy warsztatów są wstępnie zakwalifikowani jako specjaliści ds. Afryki lub najlepsi agenci i operatorzy, którzy mogą oferować produkty turystyczne z Afryki swoim klientom.
- Africa Showcase po raz pierwszy zawitało do Polski w marcu 2023 roku i jesteśmy zachwyceni drugą edycją, w której 22 afrykańskie firmy przyjechały, aby spotkać się z polską branżą turystyczną. Odwiedzający mogli spotkać się z hotelami, DMC i zarządami turystyki z Zimbabwe, Zambii, Botswany, Madagaskaru, Namibii, Kenii, Malawi, Mozambiku, Ugandy i Tanzanii. Niewiele afrykańskich izb turystycznych zainwestowało w promocję w Polsce, więc tym bardziej cieszymy się, że to wydarzenie stanowi platformę do nauki o destynacjach i rozwoju biznesu – mówi Paddington Tucker, dyrektor generalny firmy Travel Advance, specjalizującej się w marketingu destynacji, którzy współpracują z Africa Showcase.
Afryka Subsaharyjska zauważyła potencjał Polski w czasie pandemii, kiedy wiele afrykańskich destynacji odnotowało gwałtowny wzrost przyjazdów naszych turystów. Już teraz bezpośrednie loty funkcjonują między Polską a Kenią, Tanzanią/Zanzibarem i Madagaskarem. Wkrótce Etiopian Airlines uruchomi połączenia z lotniska w Warszawie. MG